ქართულის გაკვეთილის გეგმები

იხილეთ ჩემი გაკვეთილის გეგმები
     
კლასი

 მასწავლებელი

 საგანი
 II
 ლალი  ბურდული
ქართული  ენა
გაკვეთილის თემა
იაკობ  გოგებაშვილის  მოთხრობა  „ფუტკარი  და  მტრედი“
მიზნები და შედეგები
·         შეძლოს კითხვის უნარის გავარჯიშება ინდივიდუალურად და ჯგუფურად. სიტყვებს  კითხულობს  სწორად, მთლიანი სიტყვებით. იცავს სასვენ  ნიშნებს,  ყურადღებას აქცევს  ინტონაციას.
·         ილუსტრაციისა  და ტექსტიდან ეპიზოდის დაკავშირება.
·         ახალი ლექსიკური ერთეულის შესაბამისი განმარტების შერჩევა, ახალი სიტყვის გამოყენება საუბარში, შეძლოს ამ სიტყვის გამოყენებით წინადადების შედგენა.
·         წინადადებებად დაჭრილი ტექსტის ნაწილების თანმიმდევრობით დალაგება და წაკითხვა.

ქ.II.2,3,4,6,7,8,9,10
შეფასების  კრიტერიუმები

·         Sკითხულობს  სწორად , მთლიანი  სიტყვებით          იცავს  სასვენ  ნიშნებს, ყურადღებას  აქცევს ინტონაციას.  წარმატებით  ართმევს თავს  ჯგუფურ  სამუშაოს.
·         N კითხულობს  შეფერხებებით,  უჭირს  თანხმოვანთა კომპლექსების  ამოკითხვა, ჯგუფურ სამუშაოს ასრულებს  მეგობარის  დახმარებით.
·         I  - კითხულობს  მარცვალ-მარცვალ, უჭირს სასვენი  ნიშნების  გამოყენება, ჯგუფურ სამუშაოს  შესრულებაში  საჭიროებს  მასწავლებლის  დახმარებას.
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
საშინაო დავალების  ფურცლები, დაბეჭდილი ტექსტი „ფუტკარი  და  მტრედი“  კალამი, წებო,  ლექსიკურ ერთეულებზე  სამუშაო  ბარათები,  განწყობის შეფასებისთვის   ღიმილები.
გაკვეთილის მსვლელობა
აქტივობები,ინდიკატორები
პირველი აქტივობა- საშინაო დავალების პრეზენტირება ( წთ)
      კლასის მოწესრიგების შემდეგ ვსვამ  კითხვას:
-         რა გაკვეთილი გვაქვს ახლა?
-         გაკვეთილის თემისა და მიზნის გაცნობა;
-         რა იყო დავალების შინაარსი?
-         საშინაო დავალების პრეზენტირება: ინფორმაცია  ფუტკარზე  და  მტრედზე.

      ქ.II.2,3

   მეორე აქტივობა-  „დიდი წიგნის“ კითხვა(წთ)
-          გონებრივი იერიში ახალ გაკვეთილზე გადასასვლელად;
-         „დიდი წიგნის“ საჩვენებელი კითხვა;
-         კითხვა ჯგუფურად  და ინდივიდუალურად.
ქ.II.2,4,6,7,8
   მესამე აქტივობა -  ლექსიკურ ერთეულებზე  მუშაობა (წთ)
-          უცნობი  სიტყვების  პირამიდა
     . II.4
    
    მეოთხე აქტივობა - ჯგუფური მუშაობა ( წთ )
-          წინადადებებად დაჭრილი ტექსტის აწყობა ;
-         აწყობილი ტექსტის წაკითხვა.

     . II. 6, 9


     მეხუთე აქტივობა - გაკვეთილის შეჯამება ( წთ)
რა ვიცოდი?
რა ვისწავლე?
რა მინდა ვიცოდე?












                                                          . II. 1, 3


კლასი

 მასწავლებელი

 საგანი
 II
 ლალი  ბურდული
ქართული  ენა
გაკვეთილის თემა
აკაკი  წერეთლის  ლექსი  ,,ყმაწვილი  და  პეპელა“
მიზნები და შედეგები
·         გაწაფული - გამათული  კითხვა
·         კითხვის უნარის გავარჯიშება ინდივიდუალურად და ჯგუფურად. სიტყვებს  კითხულობს  სწორად, მთლიანი სიტყვებით. იცავს სასვენ  ნიშნებს,  ყურადღებას აქცევს  ინტონაციას.
·         ახალი ლექსიკური ერთეულის შესაბამისი განმარტების შერჩევა, ახალი სიტყვის გამოყენება საუბარში, შეძლოს ამ სიტყვის გამოყენებით წინადადების შედგენა. 
·         კონტექსტის  მიხედვით  სიტყვის  მოძებნა  და  ჩასმა.
ქ.II.2,3,4,6,7,8,9,10
შეფასების  კრიტერიუმები

·         Sკითხულობს  სწორად , მთლიანი  სიტყვებით          იცავს  სასვენ  ნიშნებს, ყურადღებას  აქცევს ინტონაციას.  წარმატებით  ართმევს თავს  ჯგუფურ  სამუშაოს.
·         N კითხულობს  შეფერხებებით,  უჭირს  თანხმოვანთა კომპლექსების  ამოკითხვა, ჯგუფურ სამუშაოს ასრულებს  მეგობარის  დახმარებით.
·         I  - კითხულობს  მარცვალ-მარცვალ, უჭირს სასვენი  ნიშნების  გამოყენება, ჯგუფურ სამუშაოს  შესრულებაში  საჭიროებს  მასწავლებლის  დახმარებას.
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
წიგნი,  კალამი, მარკერი,  წებო,  ბუკი,  ლექსიკურ ერთეულებზე  სამუშაო  რვეული,  განწყობის  შეფასებისთვის   ღიმილები,  ხელით  შექმნილი   რესურსები.
გაკვეთილის მსვლელობა
აქტივობები,ინდიკატორები
პირველი აქტივობა- საშინაო დავალების პრეზენტირება (10  წთ)
      კლასის მოწესრიგების შემდეგ  ვაცნობ  გაკვეთილის  თემას  და  მიზანს;
-         რა იყო დავალების შინაარსი?
-         საშინაო დავალების პრეზენტირება:  ,,პეპლების  ცხოვრება“
      ქ.II.2,3

   მეორე აქტივობა-  ახალი  მასალის  ახსნა,  ლექსიკურ ერთეულებზე  მუშაობა (10 წთ)
-          გონებრივი იერიში ახალ გაკვეთილზე გადასასვლელად;
-         საჩვენებელი  კითხვა;
-         უცხო  სიტყვების  პირამიდა
ქ.II.2,6,7,8,11

    მესამე აქტივობა - ლექსის  კითხვა (15 წთ )
-         კითხვის  ვარიაციები:  საჩვენებელი  კითხვა, წყვილებში  კითხვა, ერთობლივი კითხვა,  როლებში  კითხვა.
     ქ. II. 4,6, 9

    მესამე აქტივობა -,,ამომხტარი  სიტყვების“  აქტივობა
     ქ. II. 4,6,8

     მეხუთე აქტივობა - გაკვეთილის შეჯამება ( წთ)
რა ვიცოდი?
რა ვისწავლე?
რა მინდა ვიცოდე?













                                                          . II. 

1 comment:

  1. ძალიან კარგი გაკვეთილის გეგმაა.მადლობა ქალბატონო ლალი!წარმატებები

    ReplyDelete