კლასი
მასწავლებელი
საგანი
|
II
ლალი ბურდული
ქართული ენა
|
|||||||||||||||
გაკვეთილის თემა
|
იაკობ გოგებაშვილის მოთხრობა
„ფუტკარი და მტრედი“
|
|||||||||||||||
მიზნები და შედეგები
|
·
შეძლოს კითხვის უნარის გავარჯიშება ინდივიდუალურად
და ჯგუფურად.
სიტყვებს კითხულობს სწორად, მთლიანი სიტყვებით. იცავს სასვენ ნიშნებს,
ყურადღებას აქცევს ინტონაციას.
·
ილუსტრაციისა
და ტექსტიდან ეპიზოდის დაკავშირება.
·
ახალი ლექსიკური ერთეულის შესაბამისი განმარტების
შერჩევა, ახალი სიტყვის გამოყენება საუბარში, შეძლოს ამ სიტყვის გამოყენებით წინადადების
შედგენა.
·
წინადადებებად დაჭრილი ტექსტის ნაწილების თანმიმდევრობით
დალაგება და წაკითხვა.
ქ.II.2,3,4,6,7,8,9,10
|
|||||||||||||||
შეფასების კრიტერიუმები
|
·
S – კითხულობს
სწორად , მთლიანი სიტყვებით იცავს სასვენ
ნიშნებს, ყურადღებას აქცევს ინტონაციას. წარმატებით
ართმევს თავს ჯგუფურ სამუშაოს.
·
N – კითხულობს შეფერხებებით, უჭირს
თანხმოვანთა კომპლექსების ამოკითხვა,
ჯგუფურ სამუშაოს ასრულებს მეგობარის დახმარებით.
·
I - კითხულობს მარცვალ-მარცვალ,
უჭირს სასვენი ნიშნების გამოყენება, ჯგუფურ სამუშაოს შესრულებაში
საჭიროებს მასწავლებლის დახმარებას.
|
|||||||||||||||
სასწავლო მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
საშინაო დავალების ფურცლები,
დაბეჭდილი ტექსტი „ფუტკარი და მტრედი“
კალამი, წებო, ლექსიკურ ერთეულებზე
სამუშაო ბარათები, განწყობის შეფასებისთვის ღიმილები.
|
|||||||||||||||
გაკვეთილის მსვლელობა
აქტივობები,ინდიკატორები
|
პირველი აქტივობა-
საშინაო დავალების პრეზენტირება ( წთ)
კლასის მოწესრიგების შემდეგ
ვსვამ კითხვას:
-
რა გაკვეთილი გვაქვს ახლა?
-
გაკვეთილის თემისა და მიზნის გაცნობა;
-
რა იყო დავალების შინაარსი?
-
საშინაო დავალების პრეზენტირება: ინფორმაცია ფუტკარზე და მტრედზე.
ქ.II.2,3
მეორე აქტივობა- „დიდი წიგნის“ კითხვა(წთ)
-
გონებრივი იერიში
ახალ გაკვეთილზე გადასასვლელად;
-
„დიდი წიგნის“ საჩვენებელი კითხვა;
-
კითხვა ჯგუფურად
და ინდივიდუალურად.
ქ.II.2,4,6,7,8
მესამე აქტივობა - ლექსიკურ ერთეულებზე მუშაობა (წთ)
-
უცნობი სიტყვების პირამიდა
ქ. II.4
მეოთხე აქტივობა - ჯგუფური მუშაობა ( წთ )
-
წინადადებებად
დაჭრილი ტექსტის აწყობა ;
-
აწყობილი ტექსტის წაკითხვა.
ქ. II.
6, 9
მეხუთე აქტივობა - გაკვეთილის შეჯამება
( წთ)
|
ქ. II.
1, 3
ქ. II.
კლასი
მასწავლებელი
საგანი
|
II
ლალი ბურდული
ქართული ენა
|
||||||||||||
გაკვეთილის
თემა
|
აკაკი წერეთლის
ლექსი ,,ყმაწვილი და პეპელა“
|
||||||||||||
მიზნები
და შედეგები
|
·
გაწაფული
- გამათული კითხვა
·
კითხვის უნარის გავარჯიშება ინდივიდუალურად და ჯგუფურად. სიტყვებს კითხულობს
სწორად, მთლიანი სიტყვებით. იცავს სასვენ ნიშნებს,
ყურადღებას აქცევს ინტონაციას.
·
ახალი ლექსიკური ერთეულის შესაბამისი განმარტების
შერჩევა, ახალი სიტყვის გამოყენება საუბარში, შეძლოს ამ სიტყვის გამოყენებით წინადადების
შედგენა.
·
კონტექსტის
მიხედვით სიტყვის მოძებნა
და ჩასმა.
ქ.II.2,3,4,6,7,8,9,10
|
||||||||||||
შეფასების
კრიტერიუმები
|
·
S – კითხულობს
სწორად , მთლიანი სიტყვებით იცავს სასვენ
ნიშნებს, ყურადღებას აქცევს ინტონაციას. წარმატებით
ართმევს თავს ჯგუფურ სამუშაოს.
·
N – კითხულობს შეფერხებებით, უჭირს
თანხმოვანთა კომპლექსების ამოკითხვა,
ჯგუფურ სამუშაოს ასრულებს მეგობარის დახმარებით.
·
I - კითხულობს მარცვალ-მარცვალ,
უჭირს სასვენი ნიშნების გამოყენება, ჯგუფურ სამუშაოს შესრულებაში
საჭიროებს მასწავლებლის დახმარებას.
|
||||||||||||
სასწავლო
მასალა და ტექნიკური რესურსები
|
წიგნი,
კალამი, მარკერი, წებო,
ბუკი, ლექსიკურ ერთეულებზე სამუშაო
რვეული, განწყობის შეფასებისთვის ღიმილები,
ხელით შექმნილი რესურსები.
|
||||||||||||
გაკვეთილის
მსვლელობა
აქტივობები,ინდიკატორები
|
პირველი აქტივობა- საშინაო დავალების
პრეზენტირება (10 წთ)
კლასის მოწესრიგების შემდეგ ვაცნობ
გაკვეთილის თემას და მიზანს;
-
რა იყო დავალების შინაარსი?
-
საშინაო დავალების პრეზენტირება: ,,პეპლების
ცხოვრება“
ქ.II.2,3
მეორე აქტივობა- ახალი მასალის
ახსნა, ლექსიკურ ერთეულებზე მუშაობა (10 წთ)
-
გონებრივი იერიში
ახალ გაკვეთილზე გადასასვლელად;
-
საჩვენებელი
კითხვა;
-
უცხო სიტყვების პირამიდა
ქ.II.2,6,7,8,11
მესამე აქტივობა
- ლექსის კითხვა (15 წთ )
-
კითხვის ვარიაციები: საჩვენებელი
კითხვა, წყვილებში კითხვა, ერთობლივი
კითხვა, როლებში კითხვა.
ქ. II. 4,6, 9
მესამე აქტივობა -,,ამომხტარი სიტყვების“
აქტივობა
ქ. II.
4,6,8
მეხუთე აქტივობა - გაკვეთილის შეჯამება ( წთ)
|
ძალიან კარგი გაკვეთილის გეგმაა.მადლობა ქალბატონო ლალი!წარმატებები
ReplyDelete